سلام. دوستان، دانشجویان و علاقه مندان محترمی که از این وبلاگ دیدن می کنید این وبلاگ با هدف ارائه اطلاعات در زمینه های مختلف تکنولوژی آموزشی راه اندازی شده است. من امیدوارم با همفکری و مبادله اطلاعات به روز و اندیشه های مختلف در این عرصه بتوانیم هرچند گامی کوچک در جهت توسعه آموزش و یادگیری به روش علمی برداشته باشیم. ارائه نظرات و دیدگاههای شما در قسمت نظرات وبلاگ قطعا می تواند راهنمای خوبی برای ارائه اطلاعات مناسب در وبلاگ باشد. منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
شعار « یاد بگیریم و یاد بدهیم » let's learn and teach others
کانال تلگرامی:
https://telegram.me/technology90
تکنولوژیست های آموزشی مهندسان آموزش و پزشکان یادگیری هستند. آنان به طراحی بنای آموزش و درمان مشکلات یادگیری می پردازند
کتاب "یادگیری الکترونیکی؛ مبانی، طراحی، اجرا و ارزشیابی" توسط فرهاد سراجی و محمد عطاران تالیف شده است و در ده فصل به بررسی مسائل زیر پرداخته است: فصل اول: کلیات یادگیری الکترونیکی فصل دوم: الگوهای طراحی یادگیری الکترونیکی فصل سوم: مبانی یادگیری الکترونیکی فصل چهارم: عناصر برنامه درسی الکترونیکی فصل پنجم: محتوای الکترونیکی فصل ششم: سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی فصل هفتم: ویژگی های یادگیرنده الکترونیکی فصل هشتم: ویژگی های معلم در محیط های الکترونیکی فصل نهم: یادگیری ترکیبی فصل دهم: ارزشیابی دوره های یادگیری الکترونیکی
فصل های این کتاب بر اساس نیازسنجی از دانشجویان، مدیران و دست اندرکاران آموزش های مجازی و الکترونیکی تنظیم شده است و امیدواریم پاسخگویی بخشی از سوالات یا ابهامات دانشجویان رشته های مرتبط و مدیران باشد. این کتاب دارای ۴۲۰ صفحه است و به صورت مشترک بین انتشارات دانشگاه بوعلی سینا و انجمن مطالعات برنامه درسی ایران چاپ شده است. این کتاب به زودی به بازار عرضه می شود.