درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
 

تکنولوژی آموزشی در جهان امروز

 


ن : ابوذر فرجی
ت : پنجشنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۲

احتمالا برای شما پیش آمده است که سوال و جواب های امنیتی یاهو را هنگام ثبت نام فراموش کرده اید 

این در شرایطی برایتان مشکل ساز خواهد بود که مدت دو هفته وارد ای دی یاهو نشوید در این صورت یاهو از شما پاسخ این سوالها را خواهد خواست 

 


ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۲

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

توجه:بعضی از ویروس ها به دابل کلیک حساس هستند و با دابل کلیک کردن روی آنها آنها را فعال می کنید


ن : ابوذر فرجی
ت : یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۲
 در طبیعت و اخلاق انسانی هیچ ضعف وانحرافی نیست كه با تعلیم مناسب اصلاح نشود.

- دلهایی كه روی آن كلمه تقوی و محبت نوشته شده به هر جایی كه بخواهند پرواز می كنند و كائنات در مقابل آنها سرتعظیم فرود می آورند.



:: موضوعات مرتبط: معرفی و سخنان بزرگان تعلیم و تربیت
ن : ابوذر فرجی
ت : جمعه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : جمعه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲

جهت مشاهده سوالات به ادامه مطلب بروید

تشکر



:: موضوعات مرتبط: بانک سوالات
ن : ابوذر فرجی
ت : شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲
1.آموزش ارسال مطالب: برای ارسال و نمایش مطالب در وبلاگتان شما باید به صفحه ی  مدیریتی خود وارد شوید و از منوی سمت راست گزینه ی "پست مطلب جدید" را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه یک صفحه باز می شود که چند قسمت دارد. در اولین قسمت در بالای کادر بزرگ در جلوی "عنوان مطلب" باید عنوان مورد نظر برای نوشته خود را بنویسید. بعد در کادر بزرگ متن اصلی که می خواهید نمایش دهید را بنویسید و بعد بر روی گزینه ی "ثبت مطلب و بازسازی وبلاگ" که در پایین کادر اصلی است کلیک کنید تا مطالب شما در وبلاگتان نمایش داده شود.

ن : ابوذر فرجی
ت : دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲
پیوند یا همان لینک ها به معنی آدرس دادن و معرفی وبلاگ دیگر است.از این طریق میتوانید لینک ها یا همان آدرس های مورد نظر خود را در وبلاگتان برای استفاده عموم قرار دهید.حتی میتوانید از این قسمت برای نمایش لینک ها و یا آدرس های وبلاگ خود استفاده کنید مثل لینک پروفایل.لینک صفحات جداگانه و ...
ن : ابوذر فرجی
ت : یکشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲
  


  
ن : ابوذر فرجی
ت : دوشنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۲

 طراحی آموزشی چیست ؟

طراحي آموزشي، پيش بيني و تنظيم رويدادهاي آموزشي بر اساس اهداف، محتوا و امکانات موجود با توجه به ويژگي ها و ساخت شناختي دانش آموزان است. طراحي آموزشي، خواه مربوط به يک دروه کامل يا به يک جلسه ي آموزشي باشد، از اهميت خاصي برخوردار است. توجه و دقت در تنظيم آن مي تواند موجب کارايي و اثر بخشي تدريس شود. طراحي آموزشي ممکن است به دو صورتِ خُرد و کلان، انجام گيرد. طراحي در سطح کلان مربوط به شوراي برنامه ريزي درسي و متخصصان آموزشي است؛ اما طراحي در سطح خُرد، کلاً بر عهده ي معلم است. در فرآيند طراحي خُرد، توجه بايد بيشتر به حصول صلاحيت ها و قابليت هاي مورد انتظار، جلب شود و با نگرشي سيستمي و نظام مند، مجموعه ي عناصري را که در يادگيري دانش آموزان مؤثرند، در نظر گرفت. معلم بايد کل محتواي آموزشي را به اجزاي قابل تدريس که معمولاً به نام «جلسات درس يا تدريس» ناميده مي شود، تقسيم کند و مشخص سازد که بر اساس زمان منظور شده، چند جلسه يا ساعت در طول ترم و يا سال تحصيلي تدريس خواهد داشت و در هر جلسه چه موضوعي و با چه اهدافي دنبال خواهد شد.  


ن : ابوذر فرجی
ت : دوشنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۲
 
موضوعات
آرشیو مطالب
امكانات جانبي